Компанія не може обійтися без трьох речей: хорошого керівника, професійної команди та продуманого образу. І якщо перші два мають бути зі старту, то імідж напрацьовується крок за кроком.
Перше враження про заклад сформовується не зі страв чи цін. Спочатку спрацює візуальна складова. Сюди входить і красивий інтер’єр, і дизайн меню, і уніформа персоналу. Це викликає більшу довіру і говорить про те, як власник піклується про свою справу. В очах споживача корпоративний одяг є додатковою гарантією якості. Уніформа – це своєрідна реклама, за яку не доводиться платити. Вона є візитною карткою закладу, як тільки клієнт переступив поріг і залишається ефективною навіть коли персонал обговорює новини за обідом.
Одягу співробітників варто приділити більше часу ніж здається на перший погляд. Адже працівникам в ньому потрібно бути щодня. Аби зрозуміти чи уніформа хороша, варто поставити себе на місце команди: «Чи було б мені комфортно в цьому одязі нести замовлення?», «Може б мені знадобились кишені?», «Що тут зайве?». І відповіді з’являються самі по собі. На ринку достатня кількість тканин з різними властивостями: водовідштовхувальні, зносостійкі, легке видалення бруду і т.д. Варто лише підібрати ідеальний варіант за параметрами. Як результат – задоволена команда, яка не відволікається на недоречний та неякісний одяг. Уніформа не заважатиме, а стане помічником.
Як не дивно, але корпоративний одяг дійсно згуртовує. Кожен працівник відчуває себе частинкою однієї великої команди і це надихає на спільні справи. Корпоративний дух творить дива, і часто саме цей фактор стає рушійною силою в просуванні бізнесу.
Уніформа – це не про однаковий зовнішній вигляд, це про об’єднання, стиль та турботу.
А уніформа від КОТОН СТИЛЬ – це ще й одяг, який хочеться носити!