Як корпоративний одяг допомагає розвиватись закладам

Як корпоративний одяг допомагає розвиватись закладам

Компанія не може обійтися без трьох речей: хорошого керівника, професійної команди та продуманого образу. І якщо перші два мають бути зі старту, то імідж напрацьовується крок за кроком.

Котон Стиль

Перше враження про заклад сформовується не зі страв чи цін. Спочатку спрацює візуальна складова. Сюди входить і красивий інтер’єр, і дизайн меню, і уніформа персоналу. Це викликає більшу довіру і говорить про те, як власник піклується про свою справу. В очах споживача корпоративний одяг є додатковою гарантією якості. Уніформа – це своєрідна реклама, за яку не доводиться платити. Вона є візитною карткою закладу, як тільки клієнт переступив поріг і залишається ефективною навіть коли персонал обговорює новини за обідом.

Одягу співробітників варто приділити більше часу ніж здається на перший погляд. Адже працівникам в ньому потрібно бути щодня. Аби зрозуміти чи уніформа хороша, варто поставити себе на місце команди: «Чи було б мені комфортно в цьому одязі нести замовлення?», «Може б мені знадобились кишені?», «Що тут зайве?». І відповіді з’являються самі по собі. На ринку достатня кількість тканин з різними властивостями: водовідштовхувальні, зносостійкі, легке видалення бруду і т.д. Варто лише підібрати ідеальний варіант за параметрами. Як результат – задоволена команда, яка не відволікається на недоречний та неякісний одяг. Уніформа не заважатиме, а стане помічником.

 

Як не дивно, але корпоративний одяг дійсно згуртовує. Кожен працівник відчуває себе частинкою однієї великої команди і це надихає на спільні справи. Корпоративний дух творить дива, і часто саме цей фактор стає рушійною силою в просуванні бізнесу.

Уніформа – це не про однаковий зовнішній вигляд, це про об’єднання, стиль та турботу.

А уніформа від КОТОН СТИЛЬ – це ще й одяг, який хочеться носити!

Залишити відповідь